-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Hobby Boss
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.INTERNATIONAL BUSINESS GROUPBENEDYKTA HERTZA 2Warszawa,04 - 603Polska
Hobby Boss 84557 Leopard C2 MEXAS with TWMP Track Width Mine Plow 1/35
Plastikowy model do sklejania. Zestaw modelarski nie zawiera kleju ani farb.
Aby umożliwić kanadyjskim czołgom podstawowym Leopard C2 obsługę lemiesza, a także systemów struga i wałów kopalnianych, firma Krauss-Maffei opracowała zestaw modyfikacji interfejsu wyposażenia inżyniera (EEJM). Dzięki temu czołg może obsługiwać lemiesz lub jeden z dwóch systemów rozminowywania, umożliwiając pracę z zamkniętym włazem kierowcy. Zewnętrzny kabel poprowadzony od czerpaka pancerza do wyposażenia dodatkowego jest chroniony przez pancerne osłony.
Jednostka Track Width Mine Plow (TWMP) została zaprojektowana i zbudowana przez RAMTA, oddział Israel Aircraft Industries, i umożliwia usuwanie min przeciwpiechotnych i przeciwpancernych z toru czołgów. Działanie struga przesuwa miny na bok bez ich detonacji i można je regulować, aby uzyskać głębokość prześwitu 200, 250 lub 300 mm. TWMP oczyszcza pas o szerokości około jednego metra przed każdym torem, a między torem znajduje się niezaorany pas o szerokości 1500 mm. W tym nieoczyszczonym obszarze TWMP ciągnie „psią kość”, która jest używana do detonowania min z prętami przechylnymi. Całkowita waga zainstalowanego sprzętu to około 3 tony.
To enable the Canadian Leopard C2 MBTs to operate the dozer blade as well as the mine plough and mine roller systems, an Engineer Equipment Interface Modification Kit (EEJM) has been developed by Krauss-Maffei. This allows the tank to operate the dozer blade or one of two mine clearing systems, permitting operation with the driver's hatch closed down. The exterior cable routed from the armour scoop to the add-on equipment is protected by armoured covers.
The Track Width Mine Plough unit (TWMP) was designed and built by RAMTA, a division of Israel Aircraft Industries, and allows the clearance of anti- personnel and anti-tank mines from the path of the tank tracks. The plough action moves the mines aside without detonating them, and can be adjusted to give a clearance depth of 200, 250 or 300 mm. The TWMP clears a lane about one metre wide in front of each track, and there is an unploughed lane 1500 mm wide between the tracks. In this uncleared area, the TWMP drags a “dog bone” which is used to detonate tilt rod mines. The total weight of the installed equipment is around 3 tons.