Hasegawa C5 Blue Impulse T-2 1/72
Plastikowy model do sklejania. Nie zawiera kleju ani farb.
T-2 był używany jako samolot taktycznej grupy badawczej Blue Impulse od 1982 do 1995 roku. W sumie odbyło się 175 oficjalnych wystaw lotniczych, które pokochało wielu fanów lotnictwa. Samolot użyty w Blue Impulse jest mieszanką wczesnych i późnych modeli oraz charakteryzuje się wyposażeniem w generator dymu.
Załoga: 2 osoby
Całkowita szerokość: 7,88 m (bez wyrzutni końcówek skrzydeł)
długość: 17,85m (w tym rurka Pitota)
Wysokość całkowita: 4,39 m
Silnik: Ishikawajima Harima TF40-IHI-801A (Rolls-Royce / Chulbomeka RB162 / T260 Adore Mk801A) Produkcja na licencji)
Liczba silników : 2 Moc silnika (1): Wojskowy 2320kg / AB Maksymalne zużycie 3310kg
Maksymalna prędkość: Mach 1,6 / 11 000 m
Szybkość wzrostu poziomu morza: 11 160 m / min Uzbrojenie stałe: Działo silnikowe 20mm M61A-1 x1 (późny model)
Pierwszy lot XT-2: 20 lipca 1971
The T-2 was used as the aircraft of the tactical research group Blue Impulse from 1982 to 1995. A total of 175 official flight exhibitions were held and were loved by many aviation fans. The aircraft used in Blue Impulse is a mixture of early and late models, and is characterized by being equipped with a smoke generator.
Crew: 2 people
Overall width: 7.88m (excluding wing tip launcher ) Overall
length: 17.85m (including Pitot tube)
Overall height: 4.39m
Engine: Ishikawajima Harima TF40-IHI-801A (Rolls-Royce / Chulbomeka RB162 / T260 Adore Mk801A) Licensed production) Number of motors: 2
Motor output (1): Military 2,320kg / AB Maximum use 3,310kg
Maximum speed: Mach 1.6 /11,000m Sea level rise rate: 11,160m / min
Fixed armament: 20mm M61A-1 engine Gun x1 (late model)
XT-2 first flight: July 20, 1971