Chevrolet rozpoczął produkcję ciężarówek G506 z napędem na wszystkie koła pod koniec 1939 roku. Te 1,5-tonowe ciężarówki były wyposażone w sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3,9 litra i mocy 83 KM. Wojsko oznaczyło te modele ciężarówek jako G7107 (bez wyciągarki) i G7117 (z wyciągarką). Większość tych ciężarówek została dostarczona aliantom w ramach programu lend-lease. Były one wykorzystywane do transportu personelu i ładunków, a także jako platformy dla różnego sprzętu.
Niezwykłym wariantem była ciężarówka G7117 armii brytyjskiej, która została przekształcona w mobilną kaplicę polową do odprawiania nabożeństw w terenie. Zamknięte nadwozie mieściło mały ołtarz obozowy z niezbędnym sprzętem do odprawiania nabożeństw oraz miejsce na fisharmonię. Jeden z takich pojazdów zaobserwowano w 1943 roku na terenie brytyjskich jednostek w Afryce Północnej.