-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Trumpeter
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.INTERNATIONAL BUSINESS GROUPBENEDYKTA HERTZA 2Warszawa,04 - 603Polska
Trumpeter 01082 15U175 TEL of RS-12M1 Topol-M ICBM complex 1/35
Plastikowy model do sklejania. Nie zawiera kleju ani farby.
Topol-M ma ulepszony pocisk, podobny do poprzedniego Topola. Główną różnicą w stosunku do poprzedniej rakiety jest sposób, w jaki pokonuje systemy obrony przeciwlotniczej i przeciwrakietowej wroga. Ten pocisk manewruje podczas lotu. Przenosi również wabiki aktywne i pasywne. Szacuje się, że pocisk ten ma 60-65% szans na przebicie obrony.
Samojezdny pojazd drogowy Topol-M TEL oparty jest na białoruskim podwoziu o dużej mobilności 16x16 MZKT-79221 (wcześniej MAZ-7922). To podwozie zostało specjalnie zaprojektowane dla tego międzykontynentalnego pocisku. Jest podobny w konstrukcji do MAZ-7917, który był używany jako TEL dla pocisku Topol, ale ma osiem osi zamiast siedmiu. Pierwsze trzy i ostatnie trzy osie są kierowane. Tak więc ten pojazd jest bardzo zwrotny jak na swój rozmiar. Ma również dobrą mobilność w przełajach. Pojazd TEL jest obsługiwany przez trzyosobową załogę. Mobilna wyrzutnia Topol-M ma autonomię na drogach o długości 500 km. Dzięki temu pojazd może działać niepostrzeżenie na obszarze odpowiadającym małemu europejskiemu krajowi.
Ruchome międzykontynentalne rakiety balistyczne na drogach są trudniejsze do wykrycia i trafienia. Ma duże prawdopodobieństwo przetrwania pierwszego uderzenia, po zaatakowaniu kraju. W stanie najwyższej gotowości Topol może opuścić swoją bazę i działać w odległych obszarach leśnych, aby zwiększyć swoją przeżywalność.
The Topol-M has an improved missile, that is similar to that of the previous Topol. The main difference of the from the previous missile is the way it overcomes enemy air defense and missile defense systems. This missile maneuvers during the flight. Also it carries both active and passive decoys. It is estimated that this missile has a 60-65% chance to penetrate defenses.
A road mobile Topol-M TEL is based on Belarusian MZKT-79221 (previously known as MAZ-7922) 16x16 heavy high mobility chassis. This chassis was specially designed for this intercontinental missile. It is similar in design to the MAZ-7917 which was used as a TEL for the Topol missile, but has eight axles instead of seven. First three and last three axles are steered. So this vehicle is very maneuverable for its size. Also it has good cross-country mobility. The TEL vehicle is operated by a crew of three. The Topol-M mobile launcher has autonomy on roads of 500 km. It allows the vehicle to operate undetected in an area equivalent to a small European country.
Road mobile intercontinental ballistic missiles are harder to detect and hit. It has a high probability of survival the first strike, once the country has been attacked. Once on high alert, the Topol can leave its base and operate in remote forest areas to increase its survivability.
Item No | 01082 |
Item Name | 15U175 TEL of RS-12M1 Topol-M ICBM complex |
Bar Code | 9580208010823 |
Scale | 1:35 |
Item Type | Plastic Model Armor Kit |
Model Brief | Length: 638.2mm Width: 115.5mm |
Total Parts | 1100+ |
Metal Parts | steel tube |
Photo Etched Parts | 4 pcs |
Film Parts | n/a |
Resin Parts | n/a |
Total Sprues | 26 sprues and tires |
Released Date | 2022-03 |
More Features | > Full drive train assembly complete with engine transmission, differential housing and suspension units. > The main tires are hollow rubber with very good tread pattern included as well as sidewall details consisting of raised section ribs. > Whee |