NuNu 24005 Lancia Delta S4 '86 Sanremo Rally 1/24
Plastikowy model samochodu wyścigowego do sklejania. Nie zawiera kleju ani farb.
Wyposażony w równanie dominacji w WRC, system dużej mocy + 4WD, Delta S4 była napędzana montowanym pośrodku silnikiem rzędowym o pojemności 1759 cm3. Silnik został wyposażony w sprężarkę Abartha zapewniającą moment obrotowy w zakresie niskich obrotów oraz turbosprężarkę KKK w celu uzyskania mocy w zakresie wysokich obrotów. Mówiono, że moc, która miała wynosić 450 KM, osiągnęła pod koniec 1986 roku 550 koni mechanicznych. Silnik montowany pośrodku w kierunku do przodu i do tyłu, a moc była rozprowadzana tam iz powrotem ze skrzyni biegów umieszczonej przed silnikiem. podwozie przyjmuje konstrukcję ramy z rur stalowych. Silnik i skrzynię biegów zamontowano w przeciwnym kierunku oraz do przodu i do tyłu, a moc była rozprowadzana tam i z powrotem ze skrzyni biegów umieszczonej przed silnikiem. Nadwozie pozostawiło wizerunek konsumenckiego samochodu rodzinnego, 5-drzwiowego hatchbacka Delta, ale projekt był zupełnie inny.
Zespół Jolly Club, znany jako prestiżowy włoski korsarz, prowadził DELTA S4 w barwach TOTIP. Oprócz WRC, DELTA S4 startowała również w Rajdowych Mistrzostwach Europy i Rajdowych Mistrzostwach Włoch. Na Rajdzie Sanremo w 1986 roku Dario Cerrato zajął drugie miejsce za Miki Biasion z Works.
Equipped with a equation for WRC domination, a high-power + 4WD system, the Delta S4 was powered by a mid-mounted 1759cc inline-four engine. The engine was equipped with Abarth supercharger to ensure torque in the low-rotation range and a KKK turbocharger to obtain power in the high-rotation range. It was said that the power, which was said to be 450 hp, reached 550 horsepower at the end of 1986. The chassis with mid-mounted engine adopt a steel tubular space frame construction. The mid-mounted engine in the back and forth direction, and the power was distributed back and forth from the gear box placed in front of the engine. the chassis adopts a steel pipe space frame structure. The engine and the gear box were mounted in the opposite direction and forward and backward, and the power was distributed back and forth from the gear box placed in front of the engine. The body left the image of consumer family car, the Delta 5-door hatchback, but the design was entirely different.
The Jolly Club team, known as Italy’s prestigious privateer, ran the DELTA S4 in TOTIP livery. Besides WRC, DELTA S4 also ran for the European Rally Championship and the Italian Rally Championship. At the Sanremo Rally in 1986, Dario Cerrato won second place following Works’ Miki Biasion.